Amb motiu del Concurs de Castells, l’Ajuntament de Tarragona convoca el concurs d’Instagram #SensacióConcurs, amb l’objectiu de reflectir, a través de la mirada personal dels assistents, les sensacions que genera aquest gran esdeveniment tant entre el públic, com entre els castellers, grallers i qualsevol persona que hi estigui implicada. Busquem imatges dels colors, dels sons, dels tactes, de les emocions, de l’esforç, dels nervis, de les vivències... Volem saber què fa sentir i què us fa sentir el Concurs de Castells: busquem la #SensacióConcurs.
Per participar-hi cal que etiqueteu les vostres millors fotografies o històries en moviment (Stories) relacionades amb les tres jornades (30 de setembre i 6 i 7 d’octubre) amb #SensacióConcurs a la xarxa social Instagram entre el 30 de setembre i el 14 d’octubre. També és imprescindible mencionar-hi el @concurscastells, localitzar-les a Torredembarra i/o Tarragona i, en el cas de les Stories, guardar-les com a destacades al vostre perfil.
Posteriorment, un jurat farà una selecció de 5 fotografies i 2 històries en moviment finalistes i les guanyadores es decidiran per votació popular entre els usuaris d'Instagram. En el cas de les fotos, es destriaran mitjançant els m’agrada que aquestes imatges rebin al perfil d'Instagram de @concurscastells i, en el cas de les Stories, la guanyadora se sabrà mitjançant una enquesta publicada a l’apartat d’històries d’aquest perfil.
Es concediran 3 premis per a la modalitat de fotografia i 1 per a la modalitat de les Stories en moviment:
- Primer. Estada d’una nit per a dues persones a l’Hotel SB Ciutat de Tarragona i una entrada doble a Port Aventura.
- Segon. Un àpat per a dues persones en un restaurant Degvsta de Tarragona i una entrada doble a Port Aventura.
- Tercer. Una entrada doble a Port Aventura i un mocador del Concurs.
- Premi Story guanyadora. Una entrada doble a Port Aventura i un mocador del Concurs.
Bases generals del concurs:
- El participants han de ser majors de divuit anys.
- Cada persona pot etiquetar tantes fotografies o Stories en moviment com vulgui. Ha de ser l'autora material de l'obra que comparteix, que ha de ser original, i comptar amb el consentiment de les persones que hi apareixen en cas que sigui necessari.
- Les imatges participants poden ser preses amb qualsevol dispositiu: càmera digital, càmera analògica, telèfon mòbil, etc.
- Les imatges participants s'han de publicar a la xarxa social Instagram amb l'etiqueta #SensacióConcurs. A més, també s’hi ha de mencionar el @concurscastells, localitzar-les a Torredembarra o Tarragona i, en el cas de les Stories, guardar-les com a destacades al vostre perfil fins al 30 d’octubre.
- Només entraran a concurs les fotografies i històries en moviment preses i etiquetades del 30 de setembre al 14 d’octubre.
- L’organització podrà deixar fora de concurs aquelles imatges que no responguin a la temàtica de la convocatòria.
- En cas que el sistema d’etiquetes o de mencions tinguin un funcionament irregular a Instagram i hi hagi alguna imatge que no aparegui al fil de l’etiqueta o que no avisi de la menció, l’organització no se’n farà responsable.
- Les votacions de les guanyadores es faran mitjançant els likes dels seguidors en el cas de les fotografies i a través d’una enquesta en el cas de les històries.
- El veredicte es publicarà a les xarxes socials del Concurs de Castells.
- L’Ajuntament de Tarragona es reserva el dret de reproduir qualsevol de les imatges presentades durant el període de promoció del concurs i podrà adaptar-les tecnològicament i adequar-les al format idoni per a la seva publicació. Posteriorment, només ho farà prèvia autorització de l’autor de la imatge.
- Pel que fa a les fotografies i històries guanyadores i finalistes, els seus autors cedeixen expressament a l’Ajuntament de Tarragona, sense limitació temporal, els drets d’explotació de la propietat intel·lectual de les propostes que hagin presentat al concurs, de conformitat amb la vigent llei de propietat intel·lectual. Aquests drets en comprenen, en particular, el dret de reproducció total o parcial, permanent o provisional, per qualsevol mitjà i en qualsevol forma; el dret de distribució; el dret de transformació, i el dret de comunicació pública en tot tipus de formats i suports presents i futurs, tant gràfics com audiovisuals i multimèdia, pel mitjà i canal que es considerin més convenients, incloses les plataformes en línia, webs corporatives i entorns 2.0.
- La participació en el concurs suposa l’acceptació íntegra de totes les bases, així com la submissió expressa a les decisions interpretatives que en realitzi l’organització.
- El període per participar-hi finalitza el 14 d’octubre a les 23 h.
Ho organitzen: Ajuntament de Tarragona – Concurs de Castells
Amb el suport de: Patronat Municipal de Turisme i Tarragona Convention Bureau
Ho patrocinen: Port Aventura, Hotel SB Ciutat de Tarragona i Restaurant Degvsta
Hi col·laboren: Descobreix Catalunya, Clikcat i Instagramers Catalonia