Amb l’objectiu de reflectir, a través de la mirada personal dels assistents, les sensacions que genera aquest gran esdeveniment casteller, tant entre el públic com entre els castellers, grallers i qualsevol persona que hi estigui implicada, el Concurs de Castells de Tarragona busca experiències personals a través de paraules, imatges, vídeos, dels colors, dels sons, dels tactes, de les emocions, de l’esforç, dels nervis, de les vivències...
Per aquest motiu, el Concurs ha organitzat tres accions participatives demanant quina és la vostra particular #SensacióConcurs: un sorteig a Twitter que comença avui, un concurs fotogràfic i audiovisual a Instagram durant els dies del concurs i fins al 14 d’octubre, i un sorteig a través del programa radiofònic 3 rondes de Catalunya Ràdio fins aquest diumenge.
Gràcies a les empreses patrocinadores d’aquesta campanya participativa, els guanyadors obtindran premis com:
- Entrades a Port Aventura
- Una nit a l’Hotel Ciutat de Tarragona
- Un àpat al restaurant Degvsta
- Marxandatge oficial del Concurs
Funcionament de la participació
• A través de missatges de veu que s’emeten al programa 3 rondes de Catalunya Ràdio (consulteu-ne aquí el funcionament i els guanyadors)
• Piulant a Twitter amb l'etiqueta #SensacióConcurs (consulteu-ne les bases)
• Publicant una història o una imatge a Instagram (consulteu-ne les bases)